Skolan SUGER !

Hej på er!
Idag vaknade jag 20 i 8, så JÄVLA skönt haha. Gick upp å gjorde i ordning mig på typ 10 minuter och så sprang jag till skolan. Just nu sitter jag på svenska i skolan å gör alla arbeten som jag missat eller ja inte orkat göra och det suger, men men det måste ju göras.
Senare i dag ska jag bara hem å mysa me min underbara famil, det känns som om det kan vara myigt att bara ta en hemma kväll.
Aja jag ska inte skriva så mycket mer nu det får bli ett längre inlägg i kväll, min lärare dödar mig väll om hon ser att jag bloggar på hennes lekton.
Men men ni får ha det så bra alla ! Puss på er!




Här är en bild på våran galna lilla dijk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0