Sitter i skolan!

Hejsan Svejsan!
Just nu sitter jag i skolan med dem bästa Anna å Amanda, har nyss fått reda på betyg i matte. Kan man tänka sig winkler fick ett vg det e helt sjukt haha, efter alla ig på högstadiet i matte var det dags att plugga upp sig =).
I dag ska jag inte göra så mkt alls bara ta en lungn kväll hemma i soffan och det ska bli riktigt skönt.
I morgon däremot e det dags för att festa YEEEEEEEEY =). Ska festa med dem underbarsate människorna i hela värden det ska bli super super super roligt. Efter det ska jag sova hos Amanda MYS MYS MYS haha =).
Nu ska jag snart gå upp och göra min goda soppa som jag äter varje dag nu haha, men det e värt de med tanke på att det faktisgt hjälper jävligt bra.
Bye ska jag gå å shoppa lite först nu  =) eller kolla lite i affärerna i alla fall mitt kort e ju avmagnitiserat haha.
Men men massor av pussar på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0