Dags igen!

Hej på er alla!
Nu var det längesen jag skrev men jag har varken hunnit eller orkat. Så nu finns de massor att säga men kommer inte kunna att berätta allt.
Men men. i Onsdags kte jag upp till Stockholm för att på torsdag fortsätta min resa tillsammans med pappa Annelie å stora syrran till en stuga i kloten. Kloten resan var otroligt jobbig, va ute å sprang padlade kanot m.m. Men det va mysigt att få umgås med familjen där uppe med =). Har saknat min familj där, så det va dags att åka upp.
Sen kom jag hem i söndags haha , säger inget om den dagen dem som va med mig vet att vi hade skojsigt i allafall =).
Sen i mondags så åkte vi med skolan å tävlade, vilket jag inte gjorde speciellt mkt på haha.
Men men det lät inte så kul när jag skrev men söndagen var sjukt kul den får tala för sig själv hahaha.
Puss på er alla så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0