Boule tant ?

Hej alla där ute!
Idag va jag som vanligt i skolan och på idrotten hadde vi boule. Och det visade sig inte riktigt vata min ``sport.´´ Men man kanske kan vara ganska glad över de med tanke på att det e en gubb å tant sport haha.
Adam å Ida däremor, dem måste ha gått i pension redan haha. Riktiga gammlingar, dem ägde på de. Jag har ännu inte förstått det roliga med att stå å kasta i väg en massa kulor på en plan som smutsar ner dina skor haha.
Men det va kul ändå.
PS. ADAM bara så de vet så ska jag vinna över dig i go-kart i stället. hahah.
I morgon har vi nationella i engelska vilket SUGER, som om inte det vore nog ska vi dessutom ha prov i varmkök som inte alls kommer att gå bra.
Men dagen blir bättre till kvällen ska plugga med en kompis och sen sova över hos Lydia, mysigt mysigt mysigt.
Men nu ska jag sova, ni får ha det så underbart bra PUSSSSSSSAR på er <3!



HAHAHA var bara tvungen att lägga ut den här på moster å mamma haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0