5/5 - Beroende ?

Hej på er alla sötnosar!
Det e helt sjukt, att skriva blogg är värkligen beroende framkallande. Det är ett sätt att få ut de man vill säga eller bara få ut allt man sitter och tänker på.
Just nu sitter jag å tänker på min otroligt duktiga matte lärare, det e sjukt hur han kan få en klass som e så ointresserade av matte att värkligen tycka om att gå på hans lektioner. Han e sjukt rolig å vill värkligen vårt bästa, han tar den tid varje elev behöver och låter oss ofta hjälpa till att planera våra kapittel. Och man får ju inte glömma våran paus gympa haha, `` Ni är hotell och restaurang elever så vi ska göra en gympa som passar er. Sätt upp höver hand över huvudet och låsas att ni vispar i en skål, och så byter ni hand. Varsegoda att sitt .´´
Inte bara humorn som är bra man märker värkligen hur mycket han bryr sig om varenda elev han har, så jag va bara tvungen att skriva lite om våran sjukt underbara lärare.

Aja nu är det väll dags att sova antar jag så att man orkar upp i morgon, ha det så bra alla massor av pussar på er! <3





Här är en bild på min ÄLSKADE lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Katta

Fredric e fan cool =)

2009-05-06 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0