4/5

Hello every one !
Idag har jag som vanligt varit i skolan, skit kul eller hur haha. Men men man måste ju gå i skolan hur trist det än är.
Idag hadde vi nationella i engelska speaking, det gick faktiskt ganska bra fick VG vilket är helt okej. Nu hoppas jag bara att det går lika bra på listening, så att man kan få ett VG i betyg.
``Efter´´ skolan blev de ännu mera sola fast plugg hemma, nu i slutet av terminen e det så jävla mycket som ska hinnas lämna in, men det måste ju göras de med.
Nu börjar man ju tänka på sommarlovet och mitt å Stephanies ÄLSKADE Turkiet, längtar så de e helt sjukt. Det blir samma hotell som vanligt nämligen Fougere, det är ett helt sjukt underbart hotell, det e bara tre stjärnigt men det spelar inte så stor roll. Med tankte på den underbara personalen å dem absolut fina å fräsha rummern så känns de mycket bättre än så. så om ni ska till Alanya någon gång är det värkligen ett hotell som e värt att besöka, personalen e så sjukt underbart snälla å värkomnande. Synd bara att ``Rasmus´´ och ``Alex´´ inte jobbar där, Rasmus å Alex är dem vi kommit närmast på hotellet helt sjukt underbara killar.
``Rasmus´´ kommer i år att jobba på en restaurange precis bredvid hotellet så det blir ju inga problem att träffa honnom.
``Alex´´ däremot kommer att vara kvar i lumpen som han åkte in i i vintras, saknar min Alex så de e galet haha. Men kommer att åka dit i april nästa år å träffa honnom, med eller utan mamma så ska jag dit.
Trots att dem två underbara bröderna inte jobbar kvar på vårt hotell kommer våran semester att bli lika underbar som dem brukar. Bara att få ligga på stranden å shoppa på kvällarna ska bli sjukt underbart.
Så vad ni än gör om ni ska till turkiet MÅSTE ni välja att på på Fougere LOVAR det går inte att inte trivas som fisken i vattnet där, DOCK måste ni köpa egen frukost haha dem kan inte koka ägg xD! HAHA
Nej nu måste jag plugga vidare, kolla in ``lillasyrrans´´ blogg med http://eemmylindblom.blogg.se/..
Pussssssssar på er alla!

Här är några små bilder ifrån turkiet =) !




Kommentarer
Postat av: Andreas

det här är den sämsta bloggen jag någonsin läst. sluta skriv och gör alla en tjänst.

2009-05-05 @ 10:50:17
Postat av: Erik D

Du kan lika gärna ta livet av dig eftersom du är helt värdelös.... Du kommer aldrig lyckas i livet ändå" Du kanske får en massa tittare eftersom din blogg är helt värdelös

2009-05-05 @ 11:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0