3/5

Hello my lovers !
Idag vaknade jag upp jätte sent, Stephani väkte mig inte förräns vid 12 och ändå låg jag kvar ettag i sängen. Men men det kan vara skönt att få soova ut någon dag. Rästen av dagen har bara ängnats till en massa snack å mys, annars har vi inte gjort någonting alls. Ska snart passa min kussin Isabella medans min mosrer å hennes kille åker å dansar lite salsa i Halmstad.
Just nu känns de inte som det kommer bli så jätte lätt hon e skitsur haha. Hoppas på att hon lungnar ner sig tills moster å dem drar.
I morgon e det skola igen, men bara halva klassen som e där. Vi ska ha nationella i engelska speaking, ganska nervör men det kommer nog att gå bra.
Sen e det dags att dra till sjukhuset igen, fy jag HATAR de värkligen vill bara slippa dem där jävla kliande sprutotna nu haha. Men jag får väll två åt några år till.
Nu ska jag ner å säga hejdå till mamma innan hon drar.
Ha det toppen bra alla <33



Här e två bilder på mina ÄLSKADE kussiner =) ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0