2/5

Tjenare på er ! <3
Idag har det varit en riktigt slapp dag, jag å Steff vaknade upp hos Alma som redan åkt på fotbollsmatch. Vi tog då en moppe tur till en fin stig i skogen där vi parkerade moppen å stog en lång och otroligt skön promenad.
Resten av dagen har spenderats med en massa snack och skvaller.
Nu ska jag snart hoppa ner i min säng så att jag orkar plugga i morgon. Har hur mkt som hälst att göra känns det som, men snart ska ju betygen sättas så det är väll bäst att lägga på ett kol.
Ha det bra alla och sov sött ! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Andreas

ingen vill läsa om ditt liv, du är tråkig.

2009-05-05 @ 10:51:15
Postat av: erik

du har det tråkigaste livet jag någonsin varit med om, jag hatar din blogg .

2009-05-05 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0