1/5

Hej Gullungar !
Somsagt i går va det valborg, jag säger inte så mkt mer än att nästa år blir de en planerad fest eller bara grillning med lite kompisar.
Men i dag har det varit en toppen dag, vaknade upp ganska tidigt å låg hemma i soffan en stund, sen drog jag till min ÄLSKADE kussin stephanie där josse redan va. Vi låg å stekte en stund i solen och bakade misslyckade muffins.
Senare drog jag å Steff till Alma, och vi bestämmde oss för att dra ut och fota lite ego bilder :)
Så nu måste man väll lägga ut någon utav dem =).
Men Puss på er alla.






Kommentarer
Postat av: david

SnyggJulia och hennes kusin ;)

2009-05-04 @ 23:22:53
Postat av: Adam

Kan inte säga att din blogg är särskilt populär eller intressant, men däremot hon som är till höger på den första bilden är söt ^^

2009-05-05 @ 11:55:38
Postat av: liiivetsomenwinkler.blogg.se

tack för komentaren Adam, roligt att du tycker att de e så tråkigt å ändå läser min blogg.Ja jag kan hålla med om att min kussin e riktigt snygg. Ha en bra dag.

2009-05-05 @ 12:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0