Eskilstuna!

Hejsan!
Då var man i Eskilstuna igen då, så skönt att få komme hemifrån ett par veckor! Älskar den här staden helt sjukt mkt, får väll flytta hit snart!
Dem här dagarna har det faktiskt inte hänt så mkt alls, första dagen var jag mäst med Jeanette Emmys mamma, vi handlade lite sen tog vi å gjorde en sallad som vi åt i i kvällsolen på deras balkong. Mysigt mysigt var det, sen har jag mäst bara varit, gått lite på stan å träffat lite kompisar! Och så har jag ju bott hos en helt underbar kompis`=) !
Nu ska jag åka ut till farmor i Ärla och äta lite lunch å hälsa på !
Sen i morgon får vi se vad som händer, det finns så mkt folk man ska hinna träffa innan man åker vidare igen!
Sen har jag träffat en ``gammal´´ kompis med, det va trevligt att träffas en snabbis och snacka lite! Det händer ju så jävla mkt nytt på bara ett år nu för tiden!
Men nu ska jag dra till bussen, Puss på er underbaringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0