29/4

Hej på er!
Legat å försökt sova men det e helt omöjligt, så jag tänkte att jag skriver lite här i stället. Problemet är bara att jag inte har en aning om vad jag ska skriva haha.
Valborg kanske ?
Först å främs vet jag inte öns varför man firar valborg haha. Någon annan som vet ? Just nu känns det som om det bara är en dag då alla går ut å super sig riktigt fulla å tittar på pinnar som brinner haha. Jag har inte riktigt isett det fina med de där, kommer bara ihåg att de va kul att springa runt med sina kompisar när man va liten och fick vara ute extra länge. Nu är det bara en dag till som alla andra eller?
Alla extra lediga dagar går alla ungdommar ut och dricker, aldrig tar man en extra dag till att umgås med sin familj eller bara en lungn kväll för att umgås med sina vänner. Nu ska allt handla om fest och alkohol, kanske är det de ända alla kan komma på att göra nu förtiden haha. Eller så e det bara jag som inte orkar gå å köpa nya kläder tills i morgon å därför är på dåligthumör haha man vet ju aldrig.
Aja hur som hälst ska jag på fest i morgon, konstigt va det e ju valborg.
Om ni läst mitt inlägg läs de inte igen haha har inte en aning om vad jag skrev. Kanske är dags at sova i allafall haha.
Puss på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0