30/4

Hej på er mina Älsklingar!
Idag fick jag äntligen reda på varför man firar valborg haha, det va tydligen för att hälsa våren välkommen. Men men hur som hälst, dagen i dag va super. Va nere med Malin på skolans resturang och jobbade det va faktisgt riktigt roligt. Så nu e malin å jag rika hahaah, vi fick hela 20 kr i dricks xD. Men men det av ju nått i allafall, med tanke på att de va 11 gäster där i dag va det ju faktisgt bra haha.
Men men efter skolan träffade jag liddy å steff å fikade lite, sen träffade vi två killkompisar snabbt.
Nu har jag nyss kommit ut ifrån duschen, ska fixa mig innan vi drar till fest i Torup i kväll.
Skriver mer i morgon när jag har tid.
Ha en RIKTIGT bra valborg allihopa, PUSS på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0