29/4

Hejsan på er sötnosar!
Den här veckan har varit helt okej =).
I måndags passade jag min lilla kussin Isabella som altid är lika mysigt. Sen i går ( Tisdag ). Träffade jag en kompis efter skolan å pluggade lite inne på bibblan, innan jag drog å hade myskväll med Anna i hennes stuga.
I dag har jag haft den skönaste skoldagen på länge, kom till skolan vid 8 skulle ha haft prov med det blev inställt då kopiatorn inte riktigt ville fungera. Sen hade vi ungefär 3 timmar håltimma så jag, Ida, Lisa och Katta passade på att springa å ta en liten tupplur i parken haha. Super mysigt tills Lisa blev för allergisk så fick gå. Idrotten var helt okej vi fick i allfall vara ute i det sköna vädret =), så som sagt det blev en toppen dag.
I morgon är det valborg =) det blir väll fest i torup med kusse tror jag =) om inte annat tvingar jag med henne haha.

Puss så länge på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0