19/4

Hej på er alla, eller ja dem få som läser min blogg. Nu var det dags igen, att förska hålla igång med att skriva en blogg vilket jag alltid misslyckas med. Det håller tre inlägg sen orkar jag inte mer, men den här gången ska jag fan hålla i gång bloggen. (tror jag).
I dag vaknade jag upp hos mig kussin men valde att åka hem så fort vi ätit frukost, jag åkte hem å sa hej då till mormor och jobbo sen tvättade jag lite.
Nu har jag precis kollat klart en film med min lillsyster som precis somnade här i min säng. Mysigt Mysigt.
I morgon börjar skoln igen efter ännu en helg och på frdag är det dags för nationella i engelska FYY!
Men men nu ska jag sova så att man okrkar upp i morgon.

Sov gott, Pussar på er ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0